Parking nije uključen u cijenu i naplaćuje se za osobna vozila 20 HRK na dan na ograđenom parkingu pored hotela i 30 HRK na dan na malom parkingu ispred hotela.

Hotelski sadržaji uključeni u cijenu:

Vanjski bazeni

Unutarnji bazen (zatvoren od 10.06. do 15.09.)

Animacija 6 dana u tjednu

Check in: od 15:00h, Check out: do 10:00h

˜ BUFFET DORUČAK (07.00 – 10.00)

˜ BUFFET RUČAK (12.30 – 14.30)

˜ BUFFET VEČERA (19.00 – 21.00)

Ukoliko ste rezervirali uslugu all inclusive ili punog pansiona prvi dan započinjete sa ručkom.

 ALL INCLUSIVE usluga uključuje: buffet doručak, buffet ručak i buffet večera s pićem uz obroke u restoranu (gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, voda, mineralna, pivo, stolno vino crno i bijelo, ); popodnevni snack 15:00h-16:00h (kava, čaj, keksi, grisini, sladoled za djecu prema tjednom rasporedu); piće na all inclusive baru, uz vanjski bazen, svaki dan 10:00h-23:00h (pivo, vino, gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, domaća alkoholna pića četiri vrste – posluživanje u plastičnim čašama).

PUNI PANSION (FB) usluga uklučuje: buffet doručak, buffet ručak i buffet  večera s pićem uz obroke u restoranu (gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, voda, pivo, stolno vino)

 POLUPANSION (HB) usluga uklučuje: buffet doručak i buffet ručak ili večera s pićem uz obroke u restoranu (gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, voda, pivo, stolno vino)

CLASSIC SOBE: sobe s balkonom, TWIN ili DOUBLE, za dvije osobe s mogućnošću trećeg i četvrtog pomoćnog ležaja (treći ili četvrti ležaj – dvosjed na razvlačenje – pogodan za osobu do 1,60 cm), klima uređaj, grijanje, SAT – TV, sef (uz doplatu), mini bar (uz doplatu) , tuš/wc, sušilo za kosu,  telefon, wi – fi (uz doplatu).

SUPERIOR SOBE: sobe s balkonom, TWIN ili DOUBLE, za dvije osobe s mogućnošću pomoćnog ležaja (dvosjed na razvlačenje), klima uređaj, grijanje, SAT – TV, sef, mini bar , kada/wc, sušilo za kosu,  telefon, wi – fi (uz doplatu).

Mogućnosti plaćanja

Na recepciji hotela Adria  možete plaćati gotovinom (hrvatska kuna) i kreditnim karticama. Za rezervacije aranžmana prilikom potvrde rezervacije potrebno je uplatiti minimalno 20% cijene aranžmana, a ostatak  plaćate na recepciji  (osim u slučajevima kada je drugačije navedeno). Ukoliko nije drugačije navedeno mogućnosti plaćanja za aranžmane su slijedeći:

Adria hotel plaćanje na rate

1. JEDNOKRATNO

  1. gotovinom (hrvatska kuna) u hotelu na recepciji  ili uplatom na račun
  2. kreditnim karticama: Maestro, Master Card, Visa, Visa Electron, Premium Visa, Diners
  3. uplata na račun hotela – iz Hrvatske (Internet bankarstvom, općom uplatnicom) – Addiko banka d.d. Zagreb HR – 10 000, IBAN: HR 5325000091101022923
  4. uplata na devizni račun hotela – iz inozemstva – Addiko banka d.d. Zagreb HR – 10 000 SWIFT: HAABHR22 IBAN: HR 5325000091101022923

2. PLAĆANJE NA RATE

  1. Premium Visa (ex Amex) 3 do 6 rata
  2. Diners Card 3 do 6 rata
  3. Maestro, Master Card, Visa, Visa Electron – Erste banke
  4. Visa classic – OTP – banke

*Za sva obročna plaćanja od 3-6 rata hotel obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%.

 

Za sva dodatna pitanja obratite nam se na: 023/203-780  ili info@hoteladria.hr

OPĆI UVJETI
  1. uz SADRŽAJ PONUDE I OPĆI UVJETI

Hotel Adria, dalje u tekstu hotel, plasira i prodaje uslugu smještaja i prehrane prema objavljenim informacijama, opisu , terminu i važećem cjeniku, a sukladno potvrđenoj rezervaciji, u svoje ime i za svoj račun. Kao naručitelj usluge za krajnjeg korisnika može se pojaviti agencija ili turoperator tada se odredbe općih uvjeta primjenjuju (moguće drugi dogovoreni uvjeti) i na njih kao posrednike. Sve ovdje navedene stavke su sastavni dio najma, a slanjem upita za rezervaciju potvrđujete da ste sporazumni s ovim uvjetima rezervacije i korištenja usluge smještaja. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvjetima rezervacijom postaje pravna obveza. Kod smještaja u hotelu primjenjuju se pravila hotela, kućni red i uobičajene uzance u hotelijerstvu. Rezervacija, najam smještaja i usluge prehrane između ugovaratelja smještaje i hotela,  te poslovanje hotela Adria temelji se na hrvatskim zakonima.

 

  1. REZERVACIJA SMJEŠTAJA I PLAĆANJE

2.1 Nakon što uputite inicijalni upit za smještaj, smatrate se perspektivnim Korisnikom usluge smještaja.

2.2 Nosilac rezervacije je odgovoran za sva plaćanja ( depozit i ostatak računa). Zahtjev za rezervaciju se smatra otvoreni upit proslijeđen hotelu bilo kojim načinom komuniciranja u pisanom obliku. Rezervacija smještaja za odgovarajući termin je valjana samo nakon pismene potvrde od strane hotela i primitka depozita specificiranog u konkretnoj ponudi, te uz poslanu potvrdu rezervacije od strane hotela. Kad je rezervacija izvršena elektronskim putem ista je važeća uz  uplatu akontacije. Uplata akontacije se mora izvršiti u navedenom roku koji je definiran na ponudi. Ostatak računa nosilac je obavezan  podmiriti po dolasku u hotel najkasnije zadnji dana boravka. Vaše potvrde možete slati na mail ili preko web stranice www.hoteladria.hr. Ovako primljene Potvrde rezervacija se do dospijeća depozita smatraju privremenima ako u ponudi nije drugačije naznačeno, a ako se kopija depozita ne pošalje u zadanom vremenskom roku, ili se ne dostavi broj kreditne kartice za autorizaciju ponuda se automatski smatra kao istekla opcija. Rezervacija stupa na snagu nakon uplate depozita ili dostave potrebitih podataka o kreditnoj kartici, te nakon pismene potvrde rezervacije sa strane hotela. Uplatom akontacije i/ili prihvaćanjem ponude hotela prihvaćate i Opće uvjete, te navedeno predstavlja pravno-formalno zaključenje ugovora. Ugovor će se smatrati formalno pravno zaključenim i bez plaćanja depozita i dostave elemenata kreditne kartice za jamstvo ako je naručitelj rezervacije nakon upita dobio pismeno  odgovor hotela i potom izvršio samo pismeno potvrđivanje rezervacije za sebe ili u svoje ime za druge. U formalno pravnom smislu odgovornost uvijek ima nositelj rezervacije i ne može svoju odgovornost prenijeti na osobe za koje je izvršio rezerviranje.

 

2.3 Rezervacije se ne primaju od osoba mlađih od 18 godina. Zadržavamo pravo odbijanja obrade upita za rezervacijom bez navođenja bilo kakvog razloga.

 

2.4 Dužnost Hotela je briga o pružanju usluga, te briga o pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu. Hotel će sve obaveze izvršiti u potpunosti i na svojim standardima predviđen način, u dobroj vjeri i pažnjom savjesnog poduzetnika u skladu s pravilima struke, osim u izvanrednim okolnostima (točka 16.).

 

  1. NADLEŽNOST SUDA

Sve nesuglasice rješavati će se prvo sporazumno, a u slučaju da to nije moguće, gost ima pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj utvrđuje se stvarno nadležni suda prema sjedištu hotela.

 

  1. CIJENE

Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu i stavku boravišne pristojbe koja nije uključena u glavnu cijenu kako je opisano u važećem cjeniku smještaja kada je rezervacija potvrđena. Posebne usluge su one usluge koje nisu uključene u cijenu smještaja (u opisu smještaja naznačeno izrijekom “po dogovoru” ili dodatne usluge koje su ostvaruju uz prethodnu najavu) pa ih stoga gost posebno plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije na recepciji hotela.

 

  1. IZMJENE S VAŠE STRANE

Ako ste spriječeni putovati, imate pravo prenijeti vašu rezervaciju na treće osobe ili na drugi termin.  Međutim, morate nas obavijestiti u pisanom obliku najmanje 48 dana prije dolaska. Za izmjene termina ili nosioca, zaračunava se administrativni trošak od 200,00 kn po rezervaciji, zajedno s ostalim troškovima ako do njih zbog izmjene dođe. Dok hotel ne dobije pisani pristanak od druge osobe o preuzimanju rezervacije umjesto vas, vi ste odgovorni za ukupan račun naručenih usluga.

 

  1. OSTALE IZMJENE

Ako želite naknadne izmjene po već potvrđenoj rezervaciji, morate javiti hotelu u pisanom obliku što je prije moguće. Potrudit ćemo se udovoljiti vašim željama, ali ne možemo unaprijed dati garanciju. Za ovakve izmjene zaračunava se administrativni trošak od  200,00 kn po rezervaciji, zajedno s ostalim troškovima ako do njih zbog izmjene dođe. Ako odlučite promijeniti rezervaciju unutar 42 dana prije dolaska, isto se može tretirati kao otkaz rezervacije, u ovom slučaju primjenjuju se otkazne naknade iz članka 7.1.

 

  1. OTKAZI REZERVACIJA

7.1 Ako želite otkazati rezervaciju, isto je moguće učiniti u pisanom obliku. U svakom slučaju, storno se prihvaća samo od nosioca rezervacije i za storno će vas se teretiti prema storno troškovniku, ovisno o datumu prispijeća obavijesti o otkazu u hotel primjenjuje se slijedeći  storno troškovnik:

 

STORNO TROŠKOVI:

 

Uplaćeni  depozit/ akontacija se u slučaju storna rezervacije smatra manipulativnim troškom i na isti se ne ostvaruje pravo povrata. Akontaciju/depozit je moguće prebaciti na novi termin uz suglasnost hotela. Rezervaciju možete otkazati bez storno troškova do 7 dana prije dolaska prema lokalnom vremenu. Sve rezervacije otkazane nakon tog vremena bit će naplaćene u punom iznosu rezervacije. Npr.ako je Vaša rezervacija napravljena u razdoblju od 10.07. – 11.07. možete besplatno otkazati rezervaciju do 02.07. do 23:59h po lokalnom vremenu. Otkazane rezervacije nakon toga podliježu storno troškovima.

 

7.3 Ukoliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do 23 sata na dan početka usluge, a nije nam se javio, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom troškovniku. Ukoliko stvarno nastali troškovi otkaza premašuju gore navedene troškove, hotel zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova.

 

  1. IZMJENE I STORNA OD STRANE HOTELA

8.1 U slučaju da hotel moramo izmijeniti ili otkazati rezervaciju, o tome ćemo Vas izvIjestiti u najkraćem mogućem roku, i na traženje pokušat ćemo naći alternativan smještaj sličnog tipa, standarda i lokacije.

Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni većoj za 20% od cijene uplaćene rezervacije, hotel zadržava pravo naplate razlike u cijeni uz konzultaciju i pristanak gosta.

8.2 Ako nije moguće ponuditi alternativni smještaj ili isti nije prihvaćen, u potpunosti vraćamo uplaćeni depozit, s čime prestaje bilo kakva obveza i odgovornost hotela.

 

  1. PRIGOVORI

9.1 Postupak u svezi s prigovorom: Ako postoji opravdani razlog za prigovor gost istoga upućuje recepciji. Recepcija je dužna postupiti po istom prigovoru i u suradnji s gostom isti riješiti. Naknadne reklamacije na iskorištenu uslugu se ne primaju niti proizvode bilo kakve pravne učinke.

 

  1. DOLAZAK I ODLAZAK iz sobe hotela

10.1 Utvrđen je kućnim redom hotela.

 

  1. OBAVEZE I ODGOVORNOST GOSTA

11.1 Kao gost, dužni ste posjedovati valjane putne isprave, poštivati carinske i druge propise RH, te se pridržavati kućnog reda i naputaka osoblja hotela,

 

11.2 Gost je dužan čuvati imovinu, kao i sav namještaj, uređenje, opremu i okoliš u istom stanju i uvjetima kakvi su bili na početku korištenja usluge. Za bilo koju vrstu oštećenja naručitelju usluge snosi odgovornost i istu je dužan nadoknaditi.

 

  1. DODATNE USLUGE

Plaćanje ovakvih usluga je po dogovoru. Ne preuzimamo odgovornost za dodatne usluge drugih davatelja. Molimo da se sve dodatne usluge (koje se žele koristiti) na vrijeme najave na recepciji.

 

  1. DRUŠTVENA DOGAĐANJA I SLIČNO

Ako namjeravate organizirati neki događaj (rođendansku zabavu, vjenčanje, coctail party, večeru ili sl.) u hotelu, morate prvo tražiti dozvolu od uprave hotela. Veća događanja potrebno je najaviti prije dolaska, u svezi s tim moguće je i dodatni trošak kojeg određuje hotel.

 

  1. SIGURNOST I VRIJEDNOSTI

Hotel ne odgovara za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu iste.

Bilo kakve dragocjenosti u sobi hotela ostavljate na vlastitu odgovornost. Hotel ne snosi nikakvu odgovornost za gubitak istih ako nisu bile prijavljeni i nalazile se izvan zaključanog sefa. Ako odlučite napustiti smještaj prije isteka rezerviranog termina ne odobrava se naknada ni povrat novca. Gubitak stvari ili krađa prijavljuje se recepciji hotela i nadležnoj policijskoj postaji.

 

  1. KUĆNI LJUBIMCI

Dovođenje kućnih ljubimaca nije dozvoljeno, osim ako nije posebno odobreno od strane hotela.

 

  1. BORAVIŠNA PRISTOJBA

Prema važećem Zakonu o boravišnoj pristojbi, gost je dužan platiti boravišnu pristojbu istovremeno s plaćanjem usluge smještaja. Konačan iznos boravišne pristojbe se naplaćuje prema propisima  za određenu rezervaciju ovisi o broju osoba, njihovoj dobi i terminu boravka istovremeno s uplatom konačnog iznosa za smještaj. Boravišna pristojba nije uključena u cijenu smještaja.

BORAVIŠNA PRISTOJBA PODLIJEŽE PROMJENI SUKLADNO ZAKONU RH.

 

 

HOTEL ADRIA

Adresa: Augusta Šenoe 42
23210 Biograd n/M

Info

+385 (0)23 203 700
E-mail: info@hoteladria.hr

rezerviraj